HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

MAGDOLNA ASSZONY ÍRÁSAI Ármin által

2020.01.17. 09:44 :: lowoa

1996. január 17.

 

SOKAN VANNAK A MEGHÍVOTTAK, DE KEVESEN A VÁLASZTOTTAK

 

Dicsértessék a Jézus Krisztus! Áldott vagy testvérem a mi Urunk, Jézus Krisztus szent kegyelme által. Ámen. Ármin vagyok, ne félj.

 

Köszöntelek testvérem és testvéreim az Úrban, úgymint az örök Atya, az Atya egyszü­löttje; Jézus Krisztus, ki a világ megváltó és üdvözítő Istene, és Isten szent Lelke, ki keresi mindazokat, kik akaratuk által Krisztuséi lettek, a Szentlélek Úristen szent kegyelme és a szentháromságú egy igaz Isten kegyelme által. Ámen.

Imádkozzunk Testvérem, kik követitek a jó Pásztort. Jusson eszetekbe mit mondott Uratok Istenetek a világmegváltó és egyedül üdvözítő Istene, mikor kétezer évvel ezelőtt azt mondotta apostolainak és ezt mondja a kései utódoknak is; nektek testvéreim: a kései utódoknak: “Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket”. De az is mondatott: “Sokan vannak a meghívottak és kevesen a választottak. ” Ti is testvéreim ezek közé a kevesek közé tartoztok. Ezt átgondolva alakíts átok életeteket és most ennek tudatában imádjuk és áldjuk testvéreim Krisztusban a mennyei Atyát olyan alázattal és gyermeki szeretettel, mint ahogy ezt ő tette, az Atya egyszülöttje.

 

Mennyei örök Isten! Imádjuk, áldjuk szent nevedet, köszönjük szeretetedet mint kicsi gyennek olyan áhítattal, ártatlan gyenneki szeretettel, olyan odaadással, olyan reád hagyatkozás sal, mint ahogy ezt a te elsőszülötted tette; Jézus Krisztus. Olyan alázattal imádjuk Istenünket, kit a Fiú kinYilatkoztatott és azt mondotta: “Ki szeret engem, azt szereti az én mennyei Atyám is. ” És bebizonyítva ennek a szeretetnek a nagyságát, az Atya iránt és értetek, ti megtépett, meghajszolt kicsiny nyáj, kiket nemcsak a vicsorgó farkasok űmek és hajtanak, hanem még bárány testvéreik sem mindig értik meg. Ezért kérünk, esdve könyörgünk örök Atya, tartsd meg a tieidet, őrízd meg őket, erősítsd meg őket kegyelmed szent erejével, mert te vagy a szent, te vagy az Úr, mert te vagy a szívek és a vesék vizsgálója, mert egyedül te tudod mi lakik az emberben. Őrizd meg Uram a tieidet, szent kegyelmeddel öleld körül lelküket, hogy a harcaikat mindig győzelemre vigyék, hogy szent Lelked ereje által a gonosz csapdáit messze kerüljék, mert megadod azt a kegyelmet, miáltal igazak, hősök, alázatosak és nagyon kicsik tudjanak maradni… Embertársaikon keresztül tudjanak téged – mindenség Ura és Istene – szeretni. Fontos legyen részükre a lelkek megmentése.

Én tudom Atyám, hogy igazán neked tetszően így lehet téged igazán szeretni, hisz szent Fiad is ezt tette szeretetből irántad és az elesett emberért. Áldott legyen a dicső Szentháromság, úgy mint Atya, a Fiú; Jézus Krisztus, ki csupán szeretetből vette vállaira a kereszt fáját. A Szentlélek Úristen, ki keresi a szétszéledt nyájat, ki ke­gyelmeit hinti rátok, hogy akik keresik Krisztusukat, azok meg is találják. Ámen.

 

Testvérem és testvéreim! Használjátok fel mindazt a kegyelmet, mit Isten Szent lelke szétosztott köztetek. Sáfárkodjatok vele, kamatoztassátok! Legyetek alázatosak, ne azt nézzétek ki a legnagyobb. Legyetek kicsik, nagyon kicsik. Tudjátok azt mondani, ­szívetekkel érezni – hogy nem én, hanem Krisztus által vagyok, aki vagyok. Őrizzétek szívetekben Krisztust és Krisztussal mindenek lehettek! Szikla szilárdak lehettek a gonosszal szemben, hősök lehettek, ugyankkor szerető szívűek. Váljatok Krisztusokká a lelkek megmentésében, kik megerősítik a gyengéket, visszaterelik az eltévedt bárányokat és kimentik a farkasok kannai közül. Tehát a feladat ez számotokra és ez nem könnyű. De ne feledjétek el mit mondott Uratok; Jézus Krisztus: “Jöjjetek hozzám mindnyájan, kik terhelve vagytok és én megenyhítelek titeket.” Soha ne magatokban bízzatok! Mint annyiszor mondottam, a gonosz erősebb nálatok. De ha mindenképpen Krisztuséi vagytok, megtörik hatalma felettetek és Krisztus hős katonái lesztek. Ámen.

 

Testvérem, testvérednek Sándornak és Andrásnak azt üzenem, mit az előzőekben is felhívtam figyelmeteket, mikor az Úr, Jézus Krisztus szavait idéztem: “Nem ti válasz­tottatok engem, én választottalak titeket. Sokan vannak a meghívottak és kevesen a választottak.” De mondatott ám az is, “Jönnek hamis próféták álmessiások, és meg akarják téveszteni, ha lehet még a kiválasztottakat is.” A ti utatokon nem lehetnek sem sámánok, sem pedig mesterek. Egy a ti mesteretek; Jézus Krisztus. Csak egyedül ő mutat be benneteket az Atyának, az ő szentséges szent szívében van a ti üdvösségetek. “Minden hatalmat én kaptam mennyben és a földön. Aki szeret engem, azt szereti az én Atyám is.

Hogy mit tettek a sámánok és mit tettek a guruk, az nem a ti dolgotok. Csak egy, de

csakis egy az ami a tiétek, hogy mit tett értetek Krisztus, aki kínhalált halt értetek ­nem kényszerűségből, hanem – csupán szeretetből. Mert mit mondott: “Életemet senki nem veheti el tólem, mert hatalmam van odaadni azt és hatalmam van visszavenni azt.” Ezeket fontoljátok meg, ti akik kiválasztottak vagytok. Én pedig imádkozom értetek, hogy felfogjátok értelmetekkel és szívetekkel megértsétek.

 

Azt üzeni Uratok, Istenetek: “Én vagyok az út, az igazság és az élet. Ki bennem hisz, ha meghal is élni fog! “Vannak lelkek kik nem ebből az akolból valók. Én őket is szeretem és őket is üdvözíteni akarom. Hogy ez miképp történik, az nem tartozik rátok. A feladatotok az, hogy bárányaimat tereljétek aklomba. Én ide választottalak ki benneteket, erre összpontosítsatok. Ez az út egész embert követel. Rögös út vár rátok. Sokan ellenszegülnek. “Senki sem próféta a családjában. Nekem sem nyíltak rózsák az utamon. Kinevettek, gúnyoltak, őrültnek néztek, éheztem, szomjaztam, fáradtam és sokat sírtam, utána pedig kínhalálra adtam magam, hogy üdvösségetek legyen, mindannak aki szeret engem, mert azt szereti az én Atyám is. Ámen.

 

Továbbá üzenem a Sándor hitbéli testérének; a krisztusi útról le ne térjen, mert megtartatik, sokat imádkozzon minden ügyes bajos dolgában forduljon az újszövetség Szentíráshoz és mindig feleletet kap.

A jövőt testvéreim ne kutassátok, minden amit tudnotok kell megnyílik előttetek, mikor már elég erősek lesztek annak elviseléséhez. Vigyázzatok! Itt tud a gonosz félrevezetni benneteket a legkönnyebben. A jövővel kapcsolatban azt mond, amit akar. Nevet­ségessé tesz benneteket. /Ezt tudja az ember legnehezebben elviselni.! Nektek is azt mondom, mint az előzőkben testvéremnek. Olvassátok az újszövetségi Szentírást. A

jelenések könyvét is. Ott mindenre feleletet kaptok. Mert Isten szent Lelke rávezet benneteket az igazságra és azon az úton haladtok, amit Uratok járhatóvá tett részetekre. Ne féljetek és ne remegjen szívetek, mert az isteni szeretet az üdvösségre vezet és visz benneteket. Ámen.

Most búcsúzom és azt mondom, áldjon meg benneteket az örök, mennyei Atya,kinek szeme rajtatok nyugszik, az ő szent Fia; Jézus Krisztus, kinek választottjai vagytok. Kinek nagyon fontos a ti üdvösségtek. Isten szent Lelke a Szentlélek Úristen, ki szétosztja ajándékait közöttetek. A szeplőtelenül fogantatott szent Szűz; Isten anyja Mária rejtsen el benneteket a gonosz elől. Szent Mihály főangyal védelmezzen benneteket a farkasok között. Isten minden szentjei és angyalai imádkozzanak értetek.

komment

süti beállítások módosítása