1993. november 7.

 

BÍZZATOK BENNEM, HISZ NINCS NAGYOBB SZERETETE SENKINEK, MINT AKI ÉLETÉT ADJA BÁRÁNYAIÉRT, SZEMÉLYVÁLOGATÁS NÉLKÜL

 

Dicsértessék a Jézus Krisztus! Áldott vagy testvérem a mi Urunk és Istenünk, Jézus Krisztus kegyelméből. Ármin vagyok, ne félj!

 

Köszöntelek testvérem az Atya – ki eget és földet alkotta és szeretete erejével tart és éltet mindeneket, napját felkelti a jónak és a rossznak egyaránt, ki időt és határt szabott mindeneknek, az anyagnak a fizika törvényeit, a léleknek – így az embernek – a lélek törvényeit, de végtelen szeretete felül áll a törvényeken, fölötte áll az időn, az örökké élő Atya Isten szent nevével.

A Megváltó a tévedéseiteket helyreigazító, ki odanyújtja irgalmas szeretete által a bűnbánat szentségét, ki azt mondja:

“Nem az igazakért jöttem, hanem a bűnösökért, mert nem az egészségesnek kell az orvos, hanem a betegnek. Csak gyere hozzám, bándd meg bűneidet és én letörölöm lelkedről a foltot, bármily fekete legyen is az.

Mert én vagyok az út, az igazság és az élet. És én elfelejtem bűneidet és nem emlékszem rá többet. Hogy vértől buzgó sebeimhez férkőzz, ahhoz nem kell sem pénz, sem semmiféle anyagi javak, mert Istened, Megváltód, az egyedüli Üdvözítőd vagyok.

Ember: ki beleragadtál a föld sarába és szennyébe. De én azt mondom, számomra nincs reménytelen eset. Én mindenből kimentlek, csak gyertek hozzám és bízzatok bennem, hisz nincs nagyobb szeretete senkinek sem, mint aki életét adja bárányaiért: személyválogatás nélkül.

 

Áldassék és magasztaltassék az Atya, a Fiú és Isten Szent Lelke, most és mindörökké. Ámen.

 

Válaszolok kérdéseidre testvérem.

Először is neked azt üzenem: Légy kitartó, ne félj a testi szenvedéstől sem. Abból annyit kapsz, hogy feladatodat teljesíteni tudjad és hathatós eszköz a bűnök kien­gesztelésére. Nemcsak a magad, hanem a bűnösök megtérésére, de ne nyugtalan­kodjon a szíved, Isten kegyelme megadja a hozzá szükséges erőt. Továbbra is mindent felajánlani a szeplőtelenül fogantatott szent Szűz győzelméért a gonosz felett, erre búzdítsd testvéreidet is. Ámen.

 

Testvérednek, kinek anyja lettél a Szentlélek ajándékával, mert a Lélek, Isten Lelke vezette hozzád, ne feledd el, felelős vagy lelkéért, egy bizonyos mértékig. Imádkozz érte, hogy állhatatos maradjon, hogy az útról le ne térjen, mert a Szűz Anya megkülönböztetett oltalma alá fogadja, mint az Atya a tékozló fiút. Azt üzenem neki, maradjon a mennyei igazi anya szeretetében, mert ez tőle függ. Vessen le magáról mindent, ami a földé, ami véges, és öltse fel magára mindazt, ami maradandó, ami az örök életre szökell. Gyűjtsön kincseket a mennyben, mert kinek hol a kincse ott a szíve. Ezt az utat járja mindvégig, csiszolja lelkét és adja át magát az ő megváltó Istenének, Jézus Krisztusnak, hogy formálhassa lelkét, hogy üdvössége legyen mindörökké. Ámen.

A következő üzenet pedig annak a báránynak szól, ki Krisztusokat formál, ki angyalokat mintáz. Imádkozzon sokat gyermekeiért! Ne féljen családjába fogadni a vadócot, mert Isten megmenteni akarja általatok. Titeket pedig nem akar elveszíteni, mert a kegyelemnek nagyon sok eszköze van a lelkek megmentéséért. Kegyelmet kap és ezzel megterhel titeket az Úr.

De mindvégig veletek leszek és el ne feledjétek, nem magatoknak éltek. Röpke a földi élet és én ezért a sóhajtásnyi életért - mit velem töltöttetek - én veletek töltök egy hosszú örök életet, mi nem volt és nem lesz, hanem van. Mint Mózesnek mondottam az égő csipkebokorban: VAGYOK, AKI VAGYOK” Amen.

 

A következő üzenet pedig annak az édesanyának szól, kinek négy gyermeke közül igazán csak egyért fáj a szíve. Azt üzeni az Úr: “Mi lenne veletek, ha én is így tennék. Én kitartóan szeretlek mindnyájotokat, mint az egyetlen egyet. Egyet sem akarok kiemelni közületek, hanem mindnyájotokat egytől-egyig.”

Tegye ő is ezt, mert mindegyik szíve-gyermeke. Az üdvösséghez nem kell sok pénz. A fiát megejtette a pénz ördöge, sok mindenben hibázott, kevély, öntelt lett Isten szemében. Kezdje onnan el, ahonnan elindult, szerényen és alázatosan, mert a kegyelem utána nyúlt és nem engedte elveszni, sem őtet, sem téged leányom. “Szeresd egyformán gyermekeidet! Úgy ahogy én is szeretlek benneteket és én egyedüli üdvözítőtök leszek, ha megtértek hozzám férjeddel együtt, ki kedves nekem. Amen.

 

Testvérem, fontoljátok meg mindezeket. Ne féljetek a nehéz úttól, vigyétek kereszte­teket hősiesen, mert nem a gyáváké, hanem a hősöké a mennyek országa. Ámen.

 

Most búcsúzom és azt mondom: áldjon meg benneteket az örökké élő Atya, az ő szent Fia, az egyedül üdvözítő, Jézus Krisztus vezéreljen és vezessen Isten szent Lelke és adja meg a tisztánlátás kegyelmét a Szentlélek Úristen, a szeplőtelenül fogantatott Szent Szűz, Isten anyja, Mária oltalmazzon benneteket. Szent Mihály Főangyal tartsa távol tőletek a gonoszt és vigyázó szeme legyen rajtatok. Ámen.

 

Én pedig Isten alázatos szolgája, imádkozom érted, értetek, veled és veletek. Ármin.