HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Kadarkúti Égi Üzenetek 192-255. : Mennyei Atya-Jézus-Szentlélek -Szűzanya: Jézus élete

2020.02.11. 08:47 :: lowoa

ÉGI ÜZENETEK

2014.02.11

Szűzanya: Jézus élete XIX.  A hegyi beszéd I.

Szűzanya: Drága Gyermekeim! Szívem összes melegével köszöntelek benneteket a mai engesztelésen. Boldoggá tesztek, hogy most is sok lelket fogtok megmenteni. Nagyon szép részlet jutott Nekem Szent Fiam életének történetéből: a hegyi beszéd.

A múlt héten arról volt szó, hogy egyre növekszik Ellene a farizeusok és írástudók gyűlölete. Míg ezek tanácskozásra gyülekeztek egyre gyakrabban, megbeszélni, hogyan veszejtsék el Őt, addig csak nőttön-nőtt a nép érdeklődése Iránta. Csak úgy tódult a tömeg Kafarnaumba minden felől, nemcsak Galileából, hanem Júdeából, Jeruzsálemből, Tiruszból, Szidonból, Föníciából és Szíriából. Jézus némelykor kénytelen a sokaság elől egy kis időre elmenekülni, hogy kipihenje fáradalmait. Most is fölment egy hegyre, mely Kafarnaumtól 3 órányi járásra volt. Ezt a magaslatot a Szent Hagyomány Hattin Szarvá-nak nevezi. Lejtői kopár kőtörmelékkel borítottak. Van itt egy kisebb, enyhén rézsútos síkság, amely kiválóan alkalmas a tanítást hallgató nép letelepedésére. Szent Fiam ezen a helyen töltötte az éjszakát. Itt elmélkedett és imádkozott a következő napra eltervezett nagy beszédjéről. Akkorra már mind a 12 apostolt kiválasztotta, a hegyen is vele voltak. Másnap gyülekezett a nép nagy lelkesedéssel. Leültette őket és szeretettel nézett végig rajtuk. Apostolai felé fordulva így szólt: Nézzétek őket! Pásztor nélkül tévelygő, elhagyott nyáj. Majd búzamezőhöz hasonlítja a tömeget. A termés ugyan nagy, mondja tanítványainak, de a munkás kevés. Kérjétek azért az aratás Urát, hogy küldjön munkásokat az Ő aratásába. Ez nektek is szól, kedves Engesztelő Gyermekeim! Oly kevés a felszentelt szolgánk! Imádkozzatok új papi hivatásokért! Bizony oly kevesen vannak a papok, különösen vidéken, hogy 8-10 falut is el kell egy papnak látnia. Nem csoda, ha a sok feladat mellett a hívek lelkével már nem tudnak eleget törődni, ha nem vezetik a szentségimádásokat, litániákat, zarándokutakat.

Drága Gyermekeim! A hegyi beszédnek nagy jelentősége van Jézus nyilvános életében és messiási hivatásának gyakorlásában. Nem úgy beszélt a néphez, mint az egyszerű próféták, akik Isten sugallatait közvetítik, hanem saját nevében szólt. Nem vetette el Mózest és Istentől kapott törvényeit, csak kiegészítette. Visszautasította az írástudók merev, szabályokat hirdető tanítását és vádolta őket a képmutatásuk miatt. Jól tudta, hogy minden ember szívében ott él a boldogság utáni vágy, ezért a hegyi beszédet a „nyolc boldogsággal” kezdte:

  1. Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa.

Sok mai gyermekem nem jól értelmezi ezt a fogalmat, hogy lelki szegények. Azt hiszik, hogy ez a nyomorgó, nélkülöző, éhező szegénységet jelenti. Szó sincs róla! A gazdag ember is lehet „lelki szegény”. Hát akkor mit tartalmaz ez a kifejezés?

A lélek kiüresítését, amikor az ember lemond mindenről, ami testének és szellemének kedves és vonzó. Tehát élvezeti cikkekről, mint a cigaretta, az alkohol, az édességek, az üdítőitalok, az ínyenc ételek, a feketekávé, és a szellemét szórakoztató szellemi termékekről, minta az üres, tartalmatlan TV sorozatokról, az erőszakot sugárzó horrorfilmekről, erkölcstelen szex-filmekről, értéktelen képes-folyóiratokról, a bömbölő rock zenéről, heavy metal koncertekről. Tehát boldog, aki képes lemondani a világi élvezetekről, minden földi dologról, mert ez a szegénység Isten Országába vezet.

  1. Boldogok a szelídek, mert ők lesznek birtokosai a földnek.

Az öntelt, gőgös, erőszakos, könyöklő, taposó emberek, akik csak a saját akaratukat akarják érvényesíteni, és halálukig ilyenek maradnak, nem nyerhetik el az Örök Boldogságot. Csak abból lehet szent, csak az juthat be a Mennyországba, aki szelíd és alázatos és mindig alárendeli magát az Atya akaratának. Egy példát hozok fel nektek erre a mai életből. Az egyik imacsoportban van egy gyermekem, aki minden héten ott van az imaórán, napi áldozó, zarándokolni jár, és aki felületesen ismeri, azt gondolja róla, hogy olyan, mint egy szent. De Én, a ti Édesanyátok látom az ő igazi „én”-jét. Úgy érzi, hogy ő jobb, különb, buzgóbb és okosabb, mint hittestvérei. Nem ő az imacsoport vezető, mégis diktálja, hogy mikor, mit imádkozzanak. Ő választja ki a következő éneket. Ha valaki ellenkezik, bűbájos, lehengerlő mosolyával, bőbeszédűségével mindig megmagyarázza, miért az a jó, amit ő akar. Zarándokutakon a buszon előretolakszik, hogy az első székre üljön. Meggyőzi a zarándokvezető testvért, hogy majd segít a mikrofonnál. Már az elején kedves hangon kéri a mikrofonon keresztül, hogy akinek nincs jó hallása, inkább ne énekeljen, mert rontja a színvonalat. A szálláson négyen fekszenek egy szobában. Azon az éjszakán rekkenő hőség van, és az egyik szobatárs ablakot akar nyitni, de ő könyörögve kéri, hogy csukja be gyorsan, mert nagyon érzékeny a torka és megfázik. A másik 3 kénytelen miatta szenvedni a melegtől. Ez az akaratos, öntelt leányom, aki csak mindig önmagára gondol, mindent ő akar irányítani, ha nem lesz szelídebb és alázatosabb, bizony nem jut a mennybe.

  1. Boldogok, akik sírnak, mert ők vigasztalást találnak.

Sok gonoszság van a földön, temérdek bűn, mely következtében gyermekeink szíve tele van lelki sebekkel. Van, aki a bántások miatt hangosan sír és ömlik a könnye, és van, aki a szívével sír, befele. Ez az utóbbi a rosszabbik, mert depresszióhoz vezethet. A mi eszközünk, Éva telefonon sok ilyen kesergő embert hallgat. Az egyik a nemrég meghalt férjét siratja, a másik kábítószerező leányát, a harmadik a fiatalok miatt sír, mert elöregedett, tehetetlenné vált és öregek otthonába akarják tenni. Jézus mindegyiket meg tudja vigasztalni különböző tanácsokkal, szerető szavakkal, de egy vonás közös minden vigasztalásban: nekik is azt mondja, amit a hegyi beszédben a tömegnek: „Boldogok, akik sírnak.” Ugyanis ez a lelki bánat - ha elfogadják és felajánlják - lelki kinccsé alakul, érdem lesz belőle, majd a Mennyben megvigasztalják érte.

  1. Boldogok akik éhezik és szomjúhozzák az igazságot, mert ők kielégítést nyernek.

Tapasztalhatjátok, Gyermekeim, hogy itt a földön nincs igazság. A nagyszájúak, az erőszakosak és a gőgösek tartják kezükben a hatalmat, a sok pénzt, az anyagi javakat, a szerény, jószándékú, istenszerető, alázatos embereket kihagyják mindenből, elnyomják, lenézik, kihasználják és becsapják. A földi igazságszolgáltatás sem áll hivatása magaslatán. Van egy 3 gyermekes fiatalasszony. Férje egy másik nő miatt elhagyta. 4,7,10 évesek a kicsik, egyedül kell felnevelnie őket. Takarítónő egy iskolában, alacsony fizetéssel. Mielőtt megtörtént volna a tárgyalás a gyermektartásról, a férfi busásan lefizette, megvesztegette az ügyvédet és a bírót is. A feleségről hamis vádakat sorakoztattak fel, és a volt férj pedig hamis orvosi igazolásokat mutatott be, hogy betegsége miatt nem képes gyermektartást fizetni. Szegény asszony elvesztette a pert. Számtalan ehhez hasonló eset van az életben. El kell fogadnotok a tényt, hogy ti, akik most szenvednek az igazságtalanságtól, boldogok lesztek az Örök Életben, mert ott majd kárpótolnak titeket.

  1. Boldogok az irgalmasok, mert majd őnekik is irgalmaznak.

Azt hiszem, drága Kicsinyeim, egy sincs köztetek, aki ne érezte volna Isten irgalmas szeretetét. Életének egy olyan periódusában, amikor hanyagoltátok a lelketeket, esetleg ima címén az esti fogmosás alatt eldaráltatok gondolatban egy Miatyánkot és gépiesen leültetek a TV elé, ha akkor szólít el az Úr, vajon hová kerültetek volna? Ha életetek legnagyobb bűne elkövetése közben kellett volna Szent Fiam ítélőszéke elé állni, lehet, hogy a pokolban kötöttetek volna ki. De Isten végtelenül irgalmas és türelmes volt hozzátok. Követnetek kell őt, és minden felebarátotokkal – aki rászorul – nektek is irgalmasnak kell lenni. Minden esetben gyakorolnotok kell az irgalmasság testi-lelki cselekedeteit. Segítsetek a nélkülözőkön, betegeken, magányosokon, vigasztaljátok a szomorúakat, imádkozzatok a szenvedő lelkekért, és a közömbös, hitetlen és bűnös testvéreitekért! Ha így tesztek, veletek is irgalmas lesz Mennyei Atyátok.

  1. Boldogok a tisztaszívűek, mert meg fogják látni az Istent.

A tiszta szív nagyon kedves Szent Fiam előtt. Kimondhatatlan öröm számára, mikor a szentáldozásban egy tiszta szívbe térhet be. Ragyogó, meleg fehérség veszi körül és az ilyen lélekből szeretetsugarak áradnak az Ő Testébe, Lelkébe, melyek simogatják, dédelgetik. Az ilyen gyermeke szívét nem kell Szent Vérével megtisztítania, mert semmi homály, folt nincs rajta. Az Én édes sokat szenvedett Fiam legdrágább pihenőhelye az ilyen lélek. Egy üdítő oázis a bűnös emberiség sivatagában. Kicsikéim! Ha szeretitek Istent, akkor minden erővel arra törekedtek, hogy szívetek tiszta legyen. Ezt a mindennapi lelkiismeretvizsgálattal, bűnbánattal, gyakori szentgyónással és a teljes búcsú igénybevételével lehet elérni. Leírhatatlan boldogságban lesz részetek, ha kiáradásakor egészen tiszta lélekkel talál benneteket Szentlelkem.

  1. Boldogok a békességesek, mert Isten fiainak fognak hivatni.

Sok gyermekem panaszkodik, hogy nincs béke és nyugalom benne. Ideges, minden kihozza a sodrából, a bántásokat nem tudja megbocsátani. Ezt a zaklatottságot a bűn okozza, ami benne van. Figyeljétek csak meg, hogy egy jó szentgyónás, szentáldozás és teljes búcsú elnyerése után, milyen kellemesen érzitek magatokat. Még a sértések, szurkálások sem fájnak, egy boldog megelégedettség uralkodik a szívetekben. Még a legnagyobb gondok is eltörpülnek, teljes gyermeki ráhagyatkozást éreztek, mert az Atya tenyerén vagytok. Tehát nem a körülményeken múlik a belső béke, hanem rajtatok. Az a titka, hogy nem kell gyűjtögetni a bűnöket, meg kell szabadulni tőlük.

  1. Boldogok, aki üldözést szenvednek az igazságért, mert övék a mennyek országa.

Jézus, itt a 8. boldogságnál így szól az Őt elmerülten hallgató tömeghez: „Bizony, bizony mondom nektek, igen boldogok vagytok, midőn szidalmaznak és üldöznek titeket és hazudván, minden rosszat beszélnek ellenetek, én érettem… De örüljetek és vigadjatok, mert bőséges lesz jutalmatok a mennyekben.” Ez most nagyon aktuális nektek, hűséges engesztelőim. Amiért idejártok tanításainkat hallgatni, szektásoknak neveznek titeket, és eljön majd az idő, hogy templomotokból kizárással fognak fenyegetni. Mindez azért lesz, mert bátran Jézus Krisztus mellé álltok, az egyetlen Igazság mellé. Jól választottatok, mert a másik út a pokol felé vezet. Ezzel a választással megalapoztátok lelketek örök sorsát, üdvösségeteket.

Drága Kicsinyeim! Én is mondom Jézussal együtt, hogy ne féljetek az üldözéstől. Csukjátok be földi szemeteket és lelketekkel nézzétek, mit történik itt. Most már nem egyedül állok előttetek, hanem az angyalok sokasága vesz körül. Ruhájuk a szivárvány minden szívében tündököl. Fejük körül glória csillog. Leveszem magamról hosszú, bő, világoskék csillagokkal borított palástomat. Ők megfogják a szegélyét körbe, magasabbra emelve kiterítik és beborítanak benneteket vele. Ez a láthatatlan anyai palást meg fog védeni benneteket és szeretteiteket minden megpróbáltatás idején. Először is a gonosz lelkek belső támadásaitól, akik egymás ellen akarnak uszítani benneteket, megvédi palástom családotokat a viszályoktól, békétlenségtől. Oltalmat nyújtok nektek, engesztelőknek az üldözőitekkel szemben, akik eleinte hittestvéreitek soraiból kerülnek majd ki. Védelmet ad a ragályos betegségek ellen, megóv a fenevad bélyegétől és a háborútól. Sokan közületek, különösen az egészen tisztalelkű felnőttek és kisgyermekek nem fogják mindezt átélni, mert elragadják és csak az Új Világba hozzák vissza őket. Lesznek vértanúk is, és lesznek, akik e borzalmak között sértetlenül megmaradnak és élve lépnek a gyönyörűséges Új Világba, ahol Szent Fiam és Én várjuk őket. Mi minden gyermekünket üdvözíteni akarjuk. Ti, engesztelők nagyon sokat tudtok segíteni nekünk ebben: felajánlott imáitokkal, áldozataitokkal, szenvedéseitekkel. Az összes ima kedves előttem, de most mutatok nektek 3 rózsafüzért, melyek nagyon hatásosak a lélekmentésben.

Az első rózsafüzér, amit felemelek az Irgalmasság Rózsafüzére. Minden szeme egy csillogó vércsepp, mely azt jelenti, hogy minden fohásszal egy vércsepp hullik azokra, akikért mondjátok, Krisztus Vére.

A levegőbe emelem a második rózsafüzért, a Keresztút Rózsafüzért. Minden szeme egy piros kereszt, Jézus kínhalálának és kínszenvedésének szimbóluma, mely által ezrek és ezrek menekülnek meg a kárhozattól.

Felemelek egy rövid, csillagokból álló rózsafüzért, a medugorjei rózsafüzért. Miközben imádkozzátok, e csillagocskák ráhullanak a tisztuló lelkekre és kiszabadulnak.

Drága Gyermekeim! E hosszú tanítás után búcsúzom tőletek, és megáldalak benneteket a nyolc boldogság lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

Szűzanya: Drága Gyermekeim! Szívem összes melegével köszöntelek benneteket a mai engesztelésen. Boldoggá tesztek, hogy most is sok lelket fogtok megmenteni. Nagyon szép részlet jutott Nekem Szent Fiam életének történetéből: a hegyi beszéd.

A múlt héten arról volt szó, hogy egyre növekszik Ellene a farizeusok és írástudók gyűlölete. Míg ezek tanácskozásra gyülekeztek egyre gyakrabban, megbeszélni, hogyan veszejtsék el Őt, addig csak nőttön-nőtt a nép érdeklődése Iránta. Csak úgy tódult a tömeg Kafarnaumba minden felől, nemcsak Galileából, hanem Júdeából, Jeruzsálemből, Tiruszból, Szidonból, Föníciából és Szíriából. Jézus némelykor kénytelen a sokaság elől egy kis időre elmenekülni, hogy kipihenje fáradalmait. Most is fölment egy hegyre, mely Kafarnaumtól 3 órányi járásra volt. Ezt a magaslatot a Szent Hagyomány Hattin Szarvá-nak nevezi. Lejtői kopár kőtörmelékkel borítottak. Van itt egy kisebb, enyhén rézsútos síkság, amely kiválóan alkalmas a tanítást hallgató nép letelepedésére. Szent Fiam ezen a helyen töltötte az éjszakát. Itt elmélkedett és imádkozott a következő napra eltervezett nagy beszédjéről. Akkorra már mind a 12 apostolt kiválasztotta, a hegyen is vele voltak. Másnap gyülekezett a nép nagy lelkesedéssel. Leültette őket és szeretettel nézett végig rajtuk. Apostolai felé fordulva így szólt: Nézzétek őket! Pásztor nélkül tévelygő, elhagyott nyáj. Majd búzamezőhöz hasonlítja a tömeget. A termés ugyan nagy, mondja tanítványainak, de a munkás kevés. Kérjétek azért az aratás Urát, hogy küldjön munkásokat az Ő aratásába. Ez nektek is szól, kedves Engesztelő Gyermekeim! Oly kevés a felszentelt szolgánk! Imádkozzatok új papi hivatásokért! Bizony oly kevesen vannak a papok, különösen vidéken, hogy 8-10 falut is el kell egy papnak látnia. Nem csoda, ha a sok feladat mellett a hívek lelkével már nem tudnak eleget törődni, ha nem vezetik a szentségimádásokat, litániákat, zarándokutakat.

Drága Gyermekeim! A hegyi beszédnek nagy jelentősége van Jézus nyilvános életében és messiási hivatásának gyakorlásában. Nem úgy beszélt a néphez, mint az egyszerű próféták, akik Isten sugallatait közvetítik, hanem saját nevében szólt. Nem vetette el Mózest és Istentől kapott törvényeit, csak kiegészítette. Visszautasította az írástudók merev, szabályokat hirdető tanítását és vádolta őket a képmutatásuk miatt. Jól tudta, hogy minden ember szívében ott él a boldogság utáni vágy, ezért a hegyi beszédet a „nyolc boldogsággal” kezdte:

  1. Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa.

Sok mai gyermekem nem jól értelmezi ezt a fogalmat, hogy lelki szegények. Azt hiszik, hogy ez a nyomorgó, nélkülöző, éhező szegénységet jelenti. Szó sincs róla! A gazdag ember is lehet „lelki szegény”. Hát akkor mit tartalmaz ez a kifejezés?

A lélek kiüresítését, amikor az ember lemond mindenről, ami testének és szellemének kedves és vonzó. Tehát élvezeti cikkekről, mint a cigaretta, az alkohol, az édességek, az üdítőitalok, az ínyenc ételek, a feketekávé, és a szellemét szórakoztató szellemi termékekről, minta az üres, tartalmatlan TV sorozatokról, az erőszakot sugárzó horrorfilmekről, erkölcstelen szex-filmekről, értéktelen képes-folyóiratokról, a bömbölő rock zenéről, heavy metal koncertekről. Tehát boldog, aki képes lemondani a világi élvezetekről, minden földi dologról, mert ez a szegénység Isten Országába vezet.

  1. Boldogok a szelídek, mert ők lesznek birtokosai a földnek.

Az öntelt, gőgös, erőszakos, könyöklő, taposó emberek, akik csak a saját akaratukat akarják érvényesíteni, és halálukig ilyenek maradnak, nem nyerhetik el az Örök Boldogságot. Csak abból lehet szent, csak az juthat be a Mennyországba, aki szelíd és alázatos és mindig alárendeli magát az Atya akaratának. Egy példát hozok fel nektek erre a mai életből. Az egyik imacsoportban van egy gyermekem, aki minden héten ott van az imaórán, napi áldozó, zarándokolni jár, és aki felületesen ismeri, azt gondolja róla, hogy olyan, mint egy szent. De Én, a ti Édesanyátok látom az ő igazi „én”-jét. Úgy érzi, hogy ő jobb, különb, buzgóbb és okosabb, mint hittestvérei. Nem ő az imacsoport vezető, mégis diktálja, hogy mikor, mit imádkozzanak. Ő választja ki a következő éneket. Ha valaki ellenkezik, bűbájos, lehengerlő mosolyával, bőbeszédűségével mindig megmagyarázza, miért az a jó, amit ő akar. Zarándokutakon a buszon előretolakszik, hogy az első székre üljön. Meggyőzi a zarándokvezető testvért, hogy majd segít a mikrofonnál. Már az elején kedves hangon kéri a mikrofonon keresztül, hogy akinek nincs jó hallása, inkább ne énekeljen, mert rontja a színvonalat. A szálláson négyen fekszenek egy szobában. Azon az éjszakán rekkenő hőség van, és az egyik szobatárs ablakot akar nyitni, de ő könyörögve kéri, hogy csukja be gyorsan, mert nagyon érzékeny a torka és megfázik. A másik 3 kénytelen miatta szenvedni a melegtől. Ez az akaratos, öntelt leányom, aki csak mindig önmagára gondol, mindent ő akar irányítani, ha nem lesz szelídebb és alázatosabb, bizony nem jut a mennybe.

  1. Boldogok, akik sírnak, mert ők vigasztalást találnak.

Sok gonoszság van a földön, temérdek bűn, mely következtében gyermekeink szíve tele van lelki sebekkel. Van, aki a bántások miatt hangosan sír és ömlik a könnye, és van, aki a szívével sír, befele. Ez az utóbbi a rosszabbik, mert depresszióhoz vezethet. A mi eszközünk, Éva telefonon sok ilyen kesergő embert hallgat. Az egyik a nemrég meghalt férjét siratja, a másik kábítószerező leányát, a harmadik a fiatalok miatt sír, mert elöregedett, tehetetlenné vált és öregek otthonába akarják tenni. Jézus mindegyiket meg tudja vigasztalni különböző tanácsokkal, szerető szavakkal, de egy vonás közös minden vigasztalásban: nekik is azt mondja, amit a hegyi beszédben a tömegnek: „Boldogok, akik sírnak.” Ugyanis ez a lelki bánat - ha elfogadják és felajánlják - lelki kinccsé alakul, érdem lesz belőle, majd a Mennyben megvigasztalják érte.

  1. Boldogok akik éhezik és szomjúhozzák az igazságot, mert ők kielégítést nyernek.

Tapasztalhatjátok, Gyermekeim, hogy itt a földön nincs igazság. A nagyszájúak, az erőszakosak és a gőgösek tartják kezükben a hatalmat, a sok pénzt, az anyagi javakat, a szerény, jószándékú, istenszerető, alázatos embereket kihagyják mindenből, elnyomják, lenézik, kihasználják és becsapják. A földi igazságszolgáltatás sem áll hivatása magaslatán. Van egy 3 gyermekes fiatalasszony. Férje egy másik nő miatt elhagyta. 4,7,10 évesek a kicsik, egyedül kell felnevelnie őket. Takarítónő egy iskolában, alacsony fizetéssel. Mielőtt megtörtént volna a tárgyalás a gyermektartásról, a férfi busásan lefizette, megvesztegette az ügyvédet és a bírót is. A feleségről hamis vádakat sorakoztattak fel, és a volt férj pedig hamis orvosi igazolásokat mutatott be, hogy betegsége miatt nem képes gyermektartást fizetni. Szegény asszony elvesztette a pert. Számtalan ehhez hasonló eset van az életben. El kell fogadnotok a tényt, hogy ti, akik most szenvednek az igazságtalanságtól, boldogok lesztek az Örök Életben, mert ott majd kárpótolnak titeket.

  1. Boldogok az irgalmasok, mert majd őnekik is irgalmaznak.

Azt hiszem, drága Kicsinyeim, egy sincs köztetek, aki ne érezte volna Isten irgalmas szeretetét. Életének egy olyan periódusában, amikor hanyagoltátok a lelketeket, esetleg ima címén az esti fogmosás alatt eldaráltatok gondolatban egy Miatyánkot és gépiesen leültetek a TV elé, ha akkor szólít el az Úr, vajon hová kerültetek volna? Ha életetek legnagyobb bűne elkövetése közben kellett volna Szent Fiam ítélőszéke elé állni, lehet, hogy a pokolban kötöttetek volna ki. De Isten végtelenül irgalmas és türelmes volt hozzátok. Követnetek kell őt, és minden felebarátotokkal – aki rászorul – nektek is irgalmasnak kell lenni. Minden esetben gyakorolnotok kell az irgalmasság testi-lelki cselekedeteit. Segítsetek a nélkülözőkön, betegeken, magányosokon, vigasztaljátok a szomorúakat, imádkozzatok a szenvedő lelkekért, és a közömbös, hitetlen és bűnös testvéreitekért! Ha így tesztek, veletek is irgalmas lesz Mennyei Atyátok.

  1. Boldogok a tisztaszívűek, mert meg fogják látni az Istent.

A tiszta szív nagyon kedves Szent Fiam előtt. Kimondhatatlan öröm számára, mikor a szentáldozásban egy tiszta szívbe térhet be. Ragyogó, meleg fehérség veszi körül és az ilyen lélekből szeretetsugarak áradnak az Ő Testébe, Lelkébe, melyek simogatják, dédelgetik. Az ilyen gyermeke szívét nem kell Szent Vérével megtisztítania, mert semmi homály, folt nincs rajta. Az Én édes sokat szenvedett Fiam legdrágább pihenőhelye az ilyen lélek. Egy üdítő oázis a bűnös emberiség sivatagában. Kicsikéim! Ha szeretitek Istent, akkor minden erővel arra törekedtek, hogy szívetek tiszta legyen. Ezt a mindennapi lelkiismeretvizsgálattal, bűnbánattal, gyakori szentgyónással és a teljes búcsú igénybevételével lehet elérni. Leírhatatlan boldogságban lesz részetek, ha kiáradásakor egészen tiszta lélekkel talál benneteket Szentlelkem.

  1. Boldogok a békességesek, mert Isten fiainak fognak hivatni.

Sok gyermekem panaszkodik, hogy nincs béke és nyugalom benne. Ideges, minden kihozza a sodrából, a bántásokat nem tudja megbocsátani. Ezt a zaklatottságot a bűn okozza, ami benne van. Figyeljétek csak meg, hogy egy jó szentgyónás, szentáldozás és teljes búcsú elnyerése után, milyen kellemesen érzitek magatokat. Még a sértések, szurkálások sem fájnak, egy boldog megelégedettség uralkodik a szívetekben. Még a legnagyobb gondok is eltörpülnek, teljes gyermeki ráhagyatkozást éreztek, mert az Atya tenyerén vagytok. Tehát nem a körülményeken múlik a belső béke, hanem rajtatok. Az a titka, hogy nem kell gyűjtögetni a bűnöket, meg kell szabadulni tőlük.

  1. Boldogok, aki üldözést szenvednek az igazságért, mert övék a mennyek országa.

Jézus, itt a 8. boldogságnál így szól az Őt elmerülten hallgató tömeghez: „Bizony, bizony mondom nektek, igen boldogok vagytok, midőn szidalmaznak és üldöznek titeket és hazudván, minden rosszat beszélnek ellenetek, én érettem… De örüljetek és vigadjatok, mert bőséges lesz jutalmatok a mennyekben.” Ez most nagyon aktuális nektek, hűséges engesztelőim. Amiért idejártok tanításainkat hallgatni, szektásoknak neveznek titeket, és eljön majd az idő, hogy templomotokból kizárással fognak fenyegetni. Mindez azért lesz, mert bátran Jézus Krisztus mellé álltok, az egyetlen Igazság mellé. Jól választottatok, mert a másik út a pokol felé vezet. Ezzel a választással megalapoztátok lelketek örök sorsát, üdvösségeteket.

Drága Kicsinyeim! Én is mondom Jézussal együtt, hogy ne féljetek az üldözéstől. Csukjátok be földi szemeteket és lelketekkel nézzétek, mit történik itt. Most már nem egyedül állok előttetek, hanem az angyalok sokasága vesz körül. Ruhájuk a szivárvány minden szívében tündököl. Fejük körül glória csillog. Leveszem magamról hosszú, bő, világoskék csillagokkal borított palástomat. Ők megfogják a szegélyét körbe, magasabbra emelve kiterítik és beborítanak benneteket vele. Ez a láthatatlan anyai palást meg fog védeni benneteket és szeretteiteket minden megpróbáltatás idején. Először is a gonosz lelkek belső támadásaitól, akik egymás ellen akarnak uszítani benneteket, megvédi palástom családotokat a viszályoktól, békétlenségtől. Oltalmat nyújtok nektek, engesztelőknek az üldözőitekkel szemben, akik eleinte hittestvéreitek soraiból kerülnek majd ki. Védelmet ad a ragályos betegségek ellen, megóv a fenevad bélyegétől és a háborútól. Sokan közületek, különösen az egészen tisztalelkű felnőttek és kisgyermekek nem fogják mindezt átélni, mert elragadják és csak az Új Világba hozzák vissza őket. Lesznek vértanúk is, és lesznek, akik e borzalmak között sértetlenül megmaradnak és élve lépnek a gyönyörűséges Új Világba, ahol Szent Fiam és Én várjuk őket. Mi minden gyermekünket üdvözíteni akarjuk. Ti, engesztelők nagyon sokat tudtok segíteni nekünk ebben: felajánlott imáitokkal, áldozataitokkal, szenvedéseitekkel. Az összes ima kedves előttem, de most mutatok nektek 3 rózsafüzért, melyek nagyon hatásosak a lélekmentésben.

Az első rózsafüzér, amit felemelek az Irgalmasság Rózsafüzére. Minden szeme egy csillogó vércsepp, mely azt jelenti, hogy minden fohásszal egy vércsepp hullik azokra, akikért mondjátok, Krisztus Vére.

A levegőbe emelem a második rózsafüzért, a Keresztút Rózsafüzért. Minden szeme egy piros kereszt, Jézus kínhalálának és kínszenvedésének szimbóluma, mely által ezrek és ezrek menekülnek meg a kárhozattól.

Felemelek egy rövid, csillagokból álló rózsafüzért, a medugorjei rózsafüzért. Miközben imádkozzátok, e csillagocskák ráhullanak a tisztuló lelkekre és kiszabadulnak.

Drága Gyermekeim! E hosszú tanítás után búcsúzom tőletek, és megáldalak benneteket a nyolc boldogság lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

ÉGI ÜZENETEK

2014.02.18

Szentlélek: Jézus élete XX.  A hegyi beszéd II.

Szentlélek: Forrón szeretett Engesztelő Gyermekeim! Köszöntelek benneteket, Én a Szentlélek Isten, a 3. isteni személy. Kitárt karral, mosolyogva állok itt előttetek, és Éva hangján szólok hozzátok. A Hegyi Beszédben nemcsak a „8 boldogság” hangzott el, hanem Jézus Krisztus, egészen lenyűgözve a hallgatóságot, sok bölcs és lényeges dologra tanította őket. Fényt derített az emberek értelmében arról, hogy óriási különbség van a mózesi Törvény és az írástudók hagyományai között. A farizeusok összezavarták a törvényt a hagyományokkal, megtoldották a törvényeket, megnehezítették, hogy elviselhetetlen teherként zúdultak a népre. Ezt a kritikát hallván, haragra gerjedtek, Jézust fölforgatónak nevezték és szembeállították Mózessel. A Mester, hogy tanítványai el ne higgyék ezt a rágalmat, kijelentette, hogy Ő nem azért jött, hogy eltörölje a törvényt, hanem hogy beteljesítse. Szerinte ég és föld elmúlhatnak, de a törvényből egyetlen szó se maradhat ki. Drága Engesztelőim! Beléptetek a harmadik évezredbe, és a Tízparancsolat ugyanúgy érvényben van, mint mikor a nagy próféta kapta. Csakhogy ezt mai gyermekeim figyelmen kívül hagyják. A hitetlenségnek ebben a zűrzavarában sokan nem is hallottak róla. A bűn és az erény szívükben össze-vissza keveredik. Jézus korában senki sem fedte fel a kőtáblákba vésett törvények igaz értelmét, úgy mint Ő. Itt van pl. az V. parancs: Ne ölj! Az írástudók vitatkoztak az emberölés különböző eseteiről, mikor is az megengedett. Ő szembeszállt ezzel, mert embernek nincs joga kioltani a másik életét. Sőt, továbbmegy ennél: mindaz, aki haragszik felebarátjára, méltó az ítéletre. Aki pedig azt mondja „bolond”, „istentelen”, méltó a gyehenna tüzére. Elgondolkoztató, hogy hányszor és hányszor mondtátok ki erre vagy arra az emberre, hogy „bolond” vagy „istentelen”. Soha ne tegyétek, Gyermekeim, mert ezért súlyosan felelnetek kell. Nemcsak az vét a másik ellen, aki megöli, hanem az is, aki szóban sértegeti. Amikor keményen, szeretetlenül és igazságtalanul megbántjátok egy családtagotokat vagy másvalakit, esetleg egyenes, bátor viselkedésnek gondoljátok ezt, mert nem a háta mögött, hanem a szemében mondjátok. Tévedtek! A szeretetlenség az V. parancs elleni súlyos bűn. A harag szintén az. Hiába gyónjátok meg, ha nem engesztelődtök ki. De mi van akkor, ha a haragosod nem akar békülni, annak ellenére sem, ha bocsánatot kértél tőle? Az már nem a te bűnöd. Neked ilyenkor az a feladatod, hogy imádkozz a lelkéért, és ha úgy adódik az életben, hogy rád van utalva, segíts rajta. Ezzel tökéletesen megszűnik a te haragod, és teljes megbocsátást nyersz Istentől. A veszekedés és verekedés is ez ellen a törvény ellen vét. A testi sértést még a földi törvényszék is bünteti.

A hegyi beszédben Jézus a VI. és IX. paranccsal kapcsolatos házasságtörésről is beszél.

- Hallottátok, hogy mondatott a régieknek: Ne törj házasságot! Én pedig mondom nektek, hogy mindaz, aki asszonyra néz, hogy megkívánja, már házasságtörést követett el vele szívében… Az asszonyok megkívánását úgy kell megfékezni, hogy már csírájában elfojtassék a tilos vágy. Ezzel a tanításával a Mester visszaállítja a házasság fölbonthatatlanságát.

Gyermekeim! Ha a mai időkben visszajönne a ti Üdvözítőtök hegyi beszédet tartani, lenne mit tanítania a házasságtörésről. Hiszen már alig akad szentségi házasság és egészen eltűnőben van a hűség. Még a polgári házasságkötés is csak szórványos. A férfiak és nők rövidebb-hosszabb lejáratú bűnös kapcsolatban élnek. Még büszkék is rá, és kigúnyolják azokat, akik nem így tesznek. A testi kapcsolatokon épülő együttélést hamar megunják, szétköltöznek és új élettárs után néznek. Az a szomorú, hogy mindezt nem is érzik bűnnek, pedig szegénykéim a pokol felé vezető, széles úton járnak.

A VIII. parancs a hazugságon, a rágalmazáson kívül magába foglalja a hamis esküt. Erről is beszélt Jézus ott a népnek. Egy súlyos vallási tévedése volt a zsidóknak az esküről megfogalmazott törvény. „Ne esküdjél hamisan!” – hagyta rá népére Mózes Isten szavát. A farizeus írástudók hagyták az embereket hadd esküdözzenek csip-csup dolgokról fölöslegesen, csak azzal törődtek, hogy igazat bizonyít-e az eskü. Megszaporították az eskü fajtákat. Jézus ezzel szemben figyelmeztet, hogy nemcsak a hamis esküt, hanem a hiábavaló esküt is kerülni kell. Azt mondja, hogy egyáltalán ne esküdözzetek semmire se. Legyen a ti beszédetek: igen, igen…nem, nem! Aki esküszik, gyanakszik másra, hogy nem hisz neki. Akik szeretik egymást, azok között bizalom van, nincs szükségük esküdözésre.

Az ókorban szinte miden népre a megtorlás vastörvénye nehezedett. A zsidók törvényében is ott állt: a szemet-szemért, fogat-fogért elv. A megtorlás joga növelte az emberekben a bosszúvágyat. Ez a vágy eleinte testi büntetésekben realizálódott, de a későbbiek folyamán a zsidó hagyomány pénzbüntetésre változtatta. Ez enyhítette a bosszú-vezette megtorlást, de az alapelv megmaradt. Megváltótok erre így reagált: -Ne álljatok ellen a gonosznak, hanem aki megüti jobb orcádat, fordítsd oda neki a másikat is. És annak, aki pörölni akar veled, hogy elvegye köntösödet, engedd át a palástodat is. És ha valaki kényszerít 1000 lépésnyire, menj vele kétannyira. Aki kér tőled, adj neki, és attól, aki kölcsön akar kérni tőled, el ne fordulj. Ugyanis az ellenállás csak megfékezi a gonoszt, a szelídség viszont, megtérítheti. Tetteivel bizonyította nektek Üdvözítőtök, hogy Ő nem azok közé tartozik, akik bort isznak és vizet prédikálnak, hiszen ellenállás nélkül tűrve, szelíden szenvedett. Gondoljatok bele, Kicsinyeim, hogy hányszor estek nektek rosszakaróitok igazságtalan, vádló szavakkal! És mit tettetek? Védeni kezdtétek magatokat, elborított a méltatlankodás. Veszekedésbe torkollott az egész. Fölháborodásotokban eszetekbe se jutott az ártatlan, szelíd Jézus, ahogy szó nélkül állt a főpap és a hamis tanúk előtt. Itt az ideje, hogy példát vegyetek Róla.

A híres hegyi beszédben Jézus sokat beszélt a szeretetről. „- Hallottátok, hogy mondatott? Szeresd felebarátodat és gyűlöld ellenségedet. Én pedig mondom nektek: Szeressétek ellenségeiteket, tegyetek jót azokkal, kik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok üldözőitekért és rágalmazóitokért, hogy fiai legyetek Atyátoknak… Mert micsoda jutalmatok lesz, ha azokat szeretitek, kik titeket szeretnek? Nem azt cselekszik a vámosok is? És ha csak atyátok fiait köszöntitek, mi különöset műveltek? Nem azt cselekszik-e a pogányok is?”

Jézus a gőgöt úgy emlegeti tanításában, mint a legnagyobb bűnt. Óva inti tanítványait attól, hogy kevélyek legyenek, mint a farizeusok, akik jobban szeretik önmagukat, mint Istent, és minden tettükben saját dicsőségüket keresik. Nagyon jámbornak és vallásosnak tüntetik fel magukat. Csak pereg az idő a történelem lapjain, de az ember mindig ugyanaz. Van egy középkorú asszony, aki az idős asszonyokat meghaladó buzgósággal, zengő hangon elmélkedik a templomban az imaórákon a rózsafüzér alatt. Gyakran látogatja az egyedülálló beteg öregeket, és ezt mindenkinek elmondja, szerettei lelkéért nagyon sok szentmisét fizet be. Mindig észreveszi a nélkülözőt és gyűjtést rendez számára. Megszólja a többieket, hogy nem követik példáját, elhanyagolják a hitéletet. Környezetétől szomjasan várja az elismerést. A vele együtt imádkozóknál minden apró hibát észrevesz és szóvá tesz. Érzékeny, hamar megsértődik. Sok rosszakarója van és állandóan valami belső gyűlölet fűti vélt ellenségeivel kapcsolatban. Ő a mai kor farizeusainak egyik megtestesítője. „Mikor alamizsnát adsz- mondja Jézus a hallgatóinak – ne kürtöltess magad előtt, mint a képmutatók teszik a zsinagógában és az utcákon, hogy dicsérjék őket az emberek. Bizony mondom nektek, megkapták a jutalmukat… Te ellenben, mikor alamizsnát adsz, ne tudja balkezed, hogy mit cselekszik a jobb kezed… és egyedül Atyád kedvéért cselekedd azt… mert Atyád, ki lát a rejtekben, megfizet neked.” A farizeusok olyan álszentek voltak, hogy még az imádkozásukkal is kérkedtek. A zsinagógákban állva, fennszóval, jó hangosan imádkoztak, hogy felhívják magukra a figyelmet. Ezt tették az utcákon, tereken, hogy az egész város lássa, hogy ők milyen jámborok.  Jézus pedig, így oktatta tanítványait: „… mikor imádkozol, menj be kamarádba és ajtódat becsukva imádkozzál Atyádhoz a rejtekben, és Atyád, ki lát a rejtekben, megfizet neked… Mikor böjtöltök ne legyetek szomorúak, mint a képmutatók; meghervasztják orcáikat, hogy böjtölni lássák őket az emberek. Bizony mondom nektek, megkapták jutalmukat. Te pedig, mikor böjtölsz kend meg fejedet és orcádat mosd meg, hogy ne lássanak böjtölni az emberek, hanem a te Atyád, ki a rejtekben vagyon. És Atyád ki lát e rejtekben, megfizet neked.”

Mit is jelent ez nektek, a mai kor engesztelőinek? Ne beszéljetek egymás között arról, hogy hetente hányszor és hogyan böjtöltök, mert ezzel a dicsekvéssel elvész az értéke az áldozatnak. Így az emberek elismerésével már meg is van jutalmatok. Van egy férfi az engesztelők között, aki szenvedélyesen böjtöl, de sose szól róla. Arca mindig csupa mosoly és derű. Nem panaszkodik, hogy éhes. Tele van rejtett áldozatkészséggel, kitartóan imádkozik, vezetés közben az autóutakon, bárhova utazik. Közben vigyáz rá a Szentháromság és gazdag, titkos áldozatait mennyei kincsekké alakítja.

Az örökérvényű hegyi beszédben Jézus az Istenbe vetett bizalomról és felesleges aggódásról is beszél: „… ne aggódjatok, hogy mit egyetek és mibe öltözzetek… Nézzétek az ég madarait, hogy nem vetnek, nem aratnak, sem csűrökbe nem gyűjtenek és a ti mennyei Atyátok táplálja azokat. Nem értek-e ti többet azoknál? Nézzétek meg a mezők liliomát, mint növekednek, nem dolgoznak és nem fonnak; pedig mondom nektek, hogy Salamon minden dicsőségében sem volt úgy öltözve, mint egy ezek közül… Ha pedig a mezei füvet, mely ma van és holnap kemencébe vetik az Isten így ruházza, mennyivel inkább titeket, kicsinyhitűek… Ne aggódjatok tehát a holnapért; a holnapi nap majd gondoskodik magáról, elég a napnak a mai baja.”

Itt a hegyen az ítélkezést is emlegeti Jézus, mint gyakran előforduló bűnt: - „Ne ítéljetek, hogy ne ítéltessetek, mert amilyen ítélettel ítéltek, olyannal fognak megítélni titeket… Mit látod meg a szálkát atyádfia szemében, magad szemében pedig a gerendát nem veszed észre?”

Kicsinyeim! Ugye észrevettétek, hogy az összes ember közül magatokat ismeritek legkevésbé? Elfogultak vagytok önmagatokkal szemben. Erre utal Megváltótok a szálka és gerenda hasonlattal. Egyik telefonáló panaszkodik eszközömnek, Évának, hogy szomszédja ítélkezik, mindenkiről az utcában van néhány rossz szava. Törődve inkább saját hibáival, hiszen folyton különböző ürügyekkel utazgat. Mindenki tudja, hogy a barátjához megy, megcsalja a férjét. Mástól hallotta, hogy az ő fiát is kibeszélte, elújságolta a fél falunak, hogy megbukott matematikából. Jézus, Éva hangján keresztül felvilágosította a panaszkodót, hogy ő semmivel sem különb ítélkező szomszédjánál. Először bánja meg és gyónja meg saját ítélkezését, és csak azután segítsen felismerni hibáit a szomszédasszonynak.

Amint hallottátok, a ti Mesteretek magasan túlszárnyalta az ókori bölcsek és a zsidó főpapok erkölcsi tanításait, mert Ő úgy tanított, mint még soha senki, az abszolút igazságot, szeretetet, szelídséget, áldozatosságot, bölcsességet oltotta bele az Őt hallgató nép és a mai nemzedékek szívébe. A hegyi beszéd örökérvényű igazságként, kincsként tündöklik az evangélium lapjain. Minden szavát raktározzátok el magatokban, mert az örök üdvösségre vezet el titeket.

Drága engesztelő Gyermekeim! Most egy misztikus dolog következik. Én, a Szentlélek Isten egy magas hegyet látok, melyet ragyogó fény vesz körül. A hegy csúcsán áll Jézus Krisztus fehér ruhában, arany övvel a derekán és kezében egy csengőt tart, a másik kezében egy díszes arany pásztorbotot. Ő a jó pásztor. Juhai szorosan körülveszik. Leül egy sziklára. Az egyik bárány nem tudja leküzdeni lángoló szeretetét és felugrik az ölébe. Van, amelyik lábához dörgölőzik, sokan békésen legelésznek. Drága Engesztelőim, ti vagytok körülötte a szelíd bárányok. A hegy lábánál sötétség van. Hirtelen farkasüvöltés hallatszik. A pásztor megsimogatja az ölében lévő báránykát és leteszi a földre. Rövid keresgélés után kiválaszt egyet közülük és a csengőt a nyakába teszi. Így szól hozzá: Akadt egy kis dolgom, hamar visszajövök. Helyettesíts, legeltesd nyájamat! Néhány bátor, elszánt bárány könyörögve kéri, engedje meg, hogy kövessék Őt, segíteni akarnak. Jézus lehajol, megsimogatja őket, és közben szent kézsebeiből erőt sugároz beléjük. Megengedi, hogy kövessék. A hang irányába mennek és odaérnek a sötét helyre, és látják, hogy egy farkascsorda körben áll körülzárva sok bégető, reszkető bárányt. Hol egyik, hol másik farkas befut a körbe és beléjük harap. A Jézussal érkező bátor bárányok segíteni próbálnak testvéreiken, de a farkasok megtámadják és szétszaggatják őket. Vérüket a föld issza fel. Erre Jézus felemeli botját és így szól a farkasokhoz: Takarodjatok! Ők az Enyémek. A pásztorból és botjából természetfeletti fény árad, mely megvakítja az ellenséget, és fejveszetten futnak szerte-széjjel. Először letérdel hős juhainak maradványai előtt, és lelküket szívére ölelve felküldi őket Atyjához. Ők a vértanúkat szimbolizálják, akik közületek, Engesztelők véreteket fogjátok adni testvéreitekért.

Majd odalép az egymáshoz simuló, reszkető bárányaihoz, akik még időben nem hallották meg a csengő szavát. Simogatásaival begyógyítja sebeiket és hívja, hogy kövessék Őt. Ők a megtért bűnösök. Visszaérnek a fénybe, és elvegyülnek a többi boldogan legelésző társuk között. Szívük tele van hálával, alig tudnak tágítani Megmentőjük mellől. Ó, Gyermekeim, újra Én állok előttetek, a Szentlélek. A jövő-kép eltűnt. Jelenleg, Jézus hűséges nyája, még nem életeteket kell áldozni testvéreitekért, hanem sokat kell imádkoznotok értük, hogy megmeneküljenek a farkasok, tehát a gonosz lelkek kezéből, kísértéseiből. E hosszú tanítás után megáldalak benneteket a határtalan felebaráti szeretet lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.


komment

süti beállítások módosítása