HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

MAGDOLNA ASSZONY ÍRÁSAI Ármin által

2019.08.28. 08:17 :: lowoa

 

1992. augusztus 28.

 

MINT AHOGY MEGKÜZDÖTTEM A TE BŰNEIDÉRT A KERESZTFÁN, NEKED IS SZEMÉLY SZERINT KI KELL ÉRDEMELNED SZERETETEMET

 

Dicsértessék a Jézus Krisztus. Áldott vagy testvérem a mi Urunk, Jézus Krisztus által. Ármin vagyok, ne félj!

 

Köszöntelek testvérem a mi Urunk Jézus Krisztus szent nevével és a Szentlélek Isten közreműködése által.

Imádkozzunk testvérem! Örök Atya, imádunk téged, áldunk és magasztalunk téged. Áldassék a te szent neved mindörökké és mindenütt, hol a te gyermekeid élnek. Áldassék szent Fiad a mi Urunk, Jézus Krisztus. Imádtassék Szent Lelked ereje a dicső Szentháromságban. Ámen.

Testvérem és a te testvéred az én testvérem. Ne legyetek kicsinyhitűek! Higgyetek feltétel nélkül Istenben. Nyugodjon meg kis testvérem a te lelked. Olyan vagy mint egy piciny gyermek. Ha nem érzed Atyád és Istened közelségét, kétségbe esik a te érzékeny lelked.

 

Ne félj! Urad mindenről tud. Nem azért választott ki erre a feladatra, hogy magadra hagyjon. Gondja a te gondod, mint már annyiszor mondottam testvéremnek is minden úgy történik, hogy az a te lelked javát szolgálja.

 

Tudja a te Urad küzdelmedet és megpróbáltatásaidat, de ne félj! Ha te úgy érzed is, hogy a sátán karmaiba kerültél. Ne félj!

Mert én az elhagyatottságban is melletted vagyok. Ha azt te kicsiny gyermekem, nem is érzed. De mint mondottam, az út nehéz.

Azt is mondottam apostolaimnak:”A világban gyötrelmetek lesz, de ne féljetek, én legyőztem a világot.

Azt is mondottam: “Jöjjetek hozzám mindnyájan, kik terhelve vagytok, és én megkönnyltelek titeket.

Azt is mondottam: “Ki követni akar engem, az minden nap vegye fel keresztjét és úgy kövessen engem.

Meg is mondottam: “Ne félj te kicsi nyáj, mert Atyátoknak úgy tetszett, hogy nektek adja az országot.” Hát akkor mitől féltek. A gonosz csak azt támadja, aki az enyém, mert szeretnek, mert én is szeretem őket. Én annak, aki kitart mellettem az örök élet koszorúját adom jutalmul és velem lesznek mindörökké! És mit ad a sátán, a hamis gyöngyöket, a hamis csillogás látszólagos nyugalmát, és utána az örök sötétséget.

 

Ezért mondom leányom: Tarts ki és ne félj! Add át gondodat és fordulj Anyámhoz, a szelőtelenül fogantatott Szűzhöz, és védelmet nyújt a sátán ellen.

A rettenetes bűntudatot is a sátán fokozza fel benned, hogy elijesszen. De így akaratlanul is nekem tesz szolgálatot. Mert ki felismeri a bűnt és bűntudata van, az azt meg is bánja és én készen állok neki azonnal megbocsátani, mert szeretetem végtelen. Ezért mondom még egyszer te kicsiny gyermek: Ne félj!

Mint ahogy megküzdöttem a te bűneidért is személy szerint a keresztfán, Neked is ki kell érdemelned szeretetemet. Még egyszer mondom: Ne félj!

Járd végig azt az utat, min elindultál és utad végén a te Urad és Istened: Megváltód vár. Ámen.

 

Testvérem most búcsúzom. Áldjon meg benneteket az Örök Atya, az ő szent Fia, ami Urunk, Jézus Krisztus a megváltó, az üdvözítő Istenetek, és vezéreljen benneteket a Szentlélek Úr Isten. A Szűz Anya terjessze fölétek védelmező palástját, hogy eltakarj on benneteket a gonosz elől. Ámen.

Én pedig Isten alázatos szolgája imádkozom értetek és veletek. Ármin.

komment

süti beállítások módosítása