2012.02.28   ÉGI ÜZENETEK                Szűzanya: Lélekmentés
Ne féljetek, Én vagyok Mennyei Édesanyátok, és eszközömön keresztül szólok hozzátok. Nagy-nagy szeretettel köszöntelek benneteket. Ma nem olyan jellegű tanítás lesz, mint ami máskor szokott lenni, ma lélekmentésre szólítalak benneteket. Nyújtom a karomat, fogjátok meg, és már is indulunk a képzelet szárnyán. Budapesten vagyunk, a Margit-híd előtt, ott elől áll egy fiatalember a hídnak dőlve. Nagyon összetörtnek tűnik, nézi a zajló jégtáblákat, öngyilkosságon gondolkozik. Mellette baloldalon van egy fekete ruhás ember, fekete, kalap, kabát, kesztyű, aki nem más, mint a Sátán. A másik oldalon az Úr Jézus áll, fehér ruhában. Ez a fiú szerelmi bánatában akar öngyilkos lenni, úgy érzi, hogy ebből már nincs kiút.
A balról álló fekete ruhás sugallatára így gondolkodott: -Annyira fájdalmas a helyzetem, nincs kiút, beleugrok a Dunába, azután nem lesz bánat, szenvedés. Igaz, hogy gyerekkoromban a pap bácsitól azt hallottam, hogy az öngyilkosok nagy része elkárhozik. Na de hát egy gyereknek mindent be lehet magyarázni, most már tudom, hogy nincs pokol, nincs Sátán.
Jézus sugallatára ez jutott eszébe: -Az interneten olvastam egy ember élményét a pokolról, borzalmas élmény volt.
Majd ismét a Sátántól jöttek a gondolatok: -Az interneten minden butaság megjelenik, nem kell mindent elhinni. Nincs pokol, nincs Sátán, nincs Mennyország, nincs Isten. Felmászott a korlátra és csak a talpával kapaszkodott. Ahogy ott fenn egész testében remeget, és inogott, az Úr Jézus ránk nézett, engesztelőkre, és így szólt: -Gyermekeim lélekmentésre jöttünk, kérlek benneteket, mondjátok utánam a következő imát:
Drága Jézusom, jóságos irgalmas Megváltóm! Segíts ennek a szegény, szerencsétlen fiúnak, mert egészen meghasonlott önmagában. Keltsd fel a lelkiismeretét, indíts benne mély bűnbánatot, juttasd eszébe egész bűnös életét, önts bele reményt, hogy minden helyzetből, és ebből is van kiút. Amen. És most az Úr Jézus folytatja: – Nézzétek, Gyermekeim! Az imáitok hatására lemászik a korlátról, felemeli a fejét, és így szól a Mennyei Atyához: -Ó, drága Istenem, majdnem eldobtam az életemet. Pokolra kerültem volna, most már hiszem, hogy van pokol. Drága Istenem, segíts nekem, tele vagyok bűnnel, három rossz kapcsolatom volt, mindegyik bűnös, ez az utolsó is. Valami történt, odafönn, ahogy álltam a korláton, mintha valami megérintett volna. és most Én, Szűzanyátok szólok hozzátok: – Gyermekeim, nézzétek mi történik, az Úr Jézus megengedi, hogy lássa ez a fiú. Ott áll vele szemben ragyogó dicsőségében. A fiú nézi meglepetten, és térdre rogy: -Jézusom, Te vagy? Éppen ilyen voltál a gyermek imakönyvben lévő képeken. Meg tudsz nekem bocsátani Uram, hiszen nyomorult bűnös vagyok. Jézus így válaszolt: – Hogy, ne tudnék megbocsátani, hiszen éppen az ilyen bűnösökért jöttem, mint amilyen te vagy. Most különösen, amikor látom a könnyeidet hullani az őszinte bűnbánattól. Lehajolok hozzád, megfogom a kezed és felállítalak, belenyúlok a keblembe, és kiveszem az Én töviskoszorúval átfont, lándzsával átdöfött piros, élő dobogó szívemet. És kiveszem a te kicsi foltos szívedet is, és a szívedet belehelyezem az Én szívem sebébe, vérem tavában megfürdetem, megtisztítom, kiveszem a szívedet, nézd milyen ragyogóan tiszta lett, visszateszem a kebledbe. Az Én szívemet is a helyére teszem. Három dolog tisztított meg téged, az Én Vérem, a te mély bűnbánatod, és az Én engesztelő gyermekeim imái, akik most itt vannak. A fiú így szólt: -Ó, Uram köszönöm, hogy megtisztítottál, és köszönöm nektek Engesztelő testvéreim, hogy imádkoztatok értem.
Jézus odafordult hozzá, a szívéhez szorította, homlokon csókolta és így szólt: -Drága Fiam, holnap reggel keress fel egy papot, és végezd el a szentgyónásodat és a szentáldozást.
Most újra Én szólok, Édesanyátok: – Gondoljatok arra a sok meghasonlott, elkeseredett emberre, akik öngyilkosok akarnak lenni a világban. Van, aki azért akar öngyilkos lenni, mert nincs munkája, nem tudja a családját eltartani, van aki teljesen eladósodott, van aki szerelmi bánatában akarja megölni magát. Egyesek olyan gyengék, nincs hitük, reményük. Ezért kérlek benneteket, hogy a mai Öt Szent Seb rózsafüzért imádkozzátok el azokért, akik öngyilkosságot akarnak elkövetni. Lehet, hogy éppen ezekben a percekben készülnek rá.
Megáldalak benneteket a felebaráti szeretet lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.