HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.03.25. 01:22 :: lowoa

Istenem! Nyugtalanít, hogy oly keveset tudok Rólad, de megnyugtat, hogy Te ismersz engem. Adj nekem bölcs szívet, hogy minden nap Rád hagyatkozzam! Ámen


Istenem! Segíts megtanulnom késedelmesnek lenni a szólásra és gyorsnak a hallgatásra! Mutasd meg, hogy mikor melyikre van igazán szükség. Ámen


Istenünk, a megpróbáló időkben adj nekünk erőt hozzád fordulni, mert nálad minden lehetséges. Ámen.


Úr Jézus köszönöm, hogy meghaltál értünk. Uram néha nem adunk eléggé hálát Neked ezért, de most szeretném ezt pótolni és Téged dicsérni e hatalmas szeretetedért! Ámen


URam! Add, hogy kezedből tudjak mindent venni, amit nekem rendeltél! Ámen


Uram! Add, hogy méltósággal szolgálhassalak Téged! Ámen


URam! Add, hogy munkámat örömmel végezzem, s annak gyümölcsei megelégedést és áldást hozzanak mások számára is! Ámen


Uram! Köszönöm Neked az otthonomat, a közösséget, a családomat, akik körülvesznek engem. Add, hogy felismerjem gondoskodó szeretetedet hétköznapjaim történéseimben, s szolgálni tudjam azokat, akiket mellém rendeltél! Ámen


Uram, köszönöm neked, hogy igéd szava ma is ébresztgeti alvásra hajlamos lelkemet. Te kérsz és hívsz engem is, hogy őrállóvá legyek, de sokszor még a magam lelkét sem tudom vigyázni! Áldj meg éberséggel, hogy lelkem ne szűnjön meg belőled életet meríteni. Ámen


URam! Sok dolgot kértem már Tőled, s Te azt adtad mindig, amire szükségem volt. Adj nekem bölcs szívet, hogy ne pazaroljam múlandó életem drága perceit és óráit hiábavalóságokra, hanem akaratodat megértve, békességet leljek! Ámen


Urunk, köszönjük szeretetedet és kegyelmedet. Legsötétebb óráinkban mutass nekünk ösvényt. Emelj fel minket, hogy láthassuk csodálatos tetteidet. Ámen


komment

süti beállítások módosítása