HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.04.29. 08:37 :: lowoa

Istenem! Hálát adok Neked gondviselő jóságodért, az életemet megtartó kegyelmedért. URam, add hogy akaratodat megértve gyümölcsöt teremhessen életem, s embertársaim javát szolgálva boldogan élhessem a nekem rendelt napjaimat, éveimet. Ámen



Mennyei Atyám! Segíts abban megerősödnöm, hogy a szenvedés soha nem véletlenül és nem értelmetlenül van jelen életemben. Mindennek célja van. Tőled rendelt célja. Ez megnyugtat engem akkor is, ha Mesterem szenvedéssel formálja életem. Ámen


Mennyei Édes Atyám!

Köszönöm áldó kezedet, köszönöm, amikor megsebzel, de be is kötözöl. Köszönöm életem apró örömeit is, melyben láthatom a te fényedet. A te ölelő két karod tart engem és szeretteimet, így biztos helyen vagyunk. Uram, áldásodat ne vond meg tőlünk. Jézusért kérlek, hallgass meg. Ámen.




Mennyei Édesatyám!
Hozzád kiáltok kegyelemért, és bocsánatért. Bocsásd meg nekem Uram, hogy a testi nyomorúságomnak engedve megfeledkeztem arról, hogy Isten gyermekéhez nem méltó a panaszkodó száj. Köszönöm, hogy figyelmeztettél, köszönöm, hogy rámutattál erre. Köszönöm, hogy visszahelyeztél a helyes látás világosságába, és nem hagytál beletespedni az önsajnálat és a sajnáltatás csapdájába. Hálás vagyok, hogy újra láthatom végtelen szeretetedet. Ámen



Uram! Add, hogy mai napon is megcsillanjon szereteted fénye az életemen, s tudjak emberebb ember lenni a mában, mint a tegnapban voltam! Ámen



URam! Add, hogy hálámát a Tőled kapott jótéteményekért, mások felé kimutatott jócselekedeteim kísérjék! Ámen



Uram! Áldott légy mindazért, amivel megajándékoztál! Adj nekem erőt, egészséget és türelmet, hogy dolgozhassak, s méltósággal élhessem életemet! Ámen



Uram! Te tudod, hogy mennyire nehezemre esik, ha valaki kritikával illeti életemet. Pedig tisztában vagyok vele, hogy messze nem vagyok tökéletes. Segíts, kérlek, a helyén kezelnem valamennyi kritikát, és add, hogy épüljek mindegyikből, ami jogos. Aminek pedig nincs valóság alapja, azt el kell engednem a fülem mellett. Ámen


komment

süti beállítások módosítása