HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.05.12. 07:44 :: lowoa

Jézusom! Köszönöm, hogy Te vagy életem világossága! Hálás a szívem a bennem világító szavadért és kérlek, Te mutass rá, ha csökken bennem a fény és mindezt észre sem veszem, hiszen akkor eltévelyedem. Ámen


Mikor nyugtalan voltam, csillapítottad gyötrelmeimet.
Mikor fáradt voltam, Te adtál pihenést.
Mikor egyedül voltam, szeretetet hoztál.
Mikor beteg voltam, gondoskodtál rólam.
Mikor megsértettek, Te segítettél.
Mikor idősödtem, mosolyt varázsoltál arcomra.
Mikor gondjaim voltak, megosztottam veled és segítettél.
Mikor boldog voltam, örömömben is részt vettél.

(Teréz anya)


Uram! Akaratodat értesd meg velem, hogy kegyelmedből élve szerethessek! Ámen


URam! Köszönöm Neked létemet, add hogy hálával élhessek! Ámen


Uram! Nehezen formálom a szót, ha Veled beszélgetek, de tudom, hogy Te akkor is értesz engem, amikor én nem értem magamat sem. Istenem, tedd áldásossá csendes perceimet, hogy békességed és szereteted eszközévé válhassak ott, ahová állítottál! Ámen


Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg bennem, hogy tanulhassak Tőled és teremtett világodból! Ámen


Urunk Istenünk, taníts meg minket alázatosnak lenni. Tudjuk elfogadni mások véleményét, ne legyünk önteltek. Áldunk azért, mert ma is alázatosságra hívsz bennünket, szolgáidat. Hadd örülhessünk Urunk a Veled való lét gazdagságának és életünknek, melyet ajándékoztál nekünk. A mai napot is ezzel az alázattal és tisztességgel szeretnénk eltölteni. Ámen



Urunk, szeretnénk örök kötelékkel ragaszkodni kegyelmedhez. Ha viharok tépázzák hitünket, ha kétségek húznak le bennünket, akkor is segíts hűséggel megmaradni benned! Ámen.

komment

süti beállítások módosítása