HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.06.19. 10:29 :: lowoa

"Hálát adok Neked, mennyei Atyám, szeretett Fiad, a Jézus Krisztus által, hogy ma éjjel minden kártól és veszedelemtől megőriztél, és kérlek, őrizz meg engem a mai napon is a bűntől és minden gonosztól, hogy minden cselekedetem és egész életem tetszésedre legyen. Mert én magamat, testemet, lelkemet és mindenemet kezedbe ajánlom. Szent angyalod legyen velem, hogy a gonosz ellenség erőt ne vehessen rajtam. Ámen" (Luther Márton)


Istenem! Sokszor olyan bölcsnek, okosnak tartom magam. Azt hiszem, hogy én még Tőled is mindent jobban tudok. Mekkora tévedés ez is életemben. Megvan a saját akaratom, és ez sokszor köszönőviszonyban sincs a Tieddel, én mégis megpróbálom keresztül vinni saját elképzeléseimet embereken, olykor még a kegyesség látszatát is keltve. Mindebben az a tragikus, hogy legtöbbször már észre sem veszem, hogy valami nem Tőled van, nem a Te akaratod, csak annak óhajtom látni, noha egyértelmű, hogy az az én akaratom és tévedés, mások lelkébe gázoló, önző dolog. Segíts meglátnom, elkérnem és megvalósítanom a Te szent akaratodat, a magamét pedig háttérbe szorítani! Ámen


Kegyelmes Atyám! Mennyi mindenről hiszem, hogy az fontos számomra, és olykor megfeledkezem a legszükségesebbről: Rólad, a Te Igédről, lelkem táplálásáról. Pedig, ha testileg éhes vagyok, akkor leülök enni, vajon miért nem veszem észre, hogy lelkileg csaknem az éhhalál fenyeget? Adj józanságot, és odaszántságot életembe! Ámen


Uram! Add, hogy a szolgáló lelkületben felfedezhessem a lélek emelkedését, s add, hogy tudjak kicsivé válni, hogy bevégezhesd parányi múlandó életeben azt, amit sorsomban nekem rendeltél! Ámen


URam! Add, hogy életem háza menedék lehessen szeretteimnek, s a Veled való találkozás temploma! Ámen


Uram! Köszönöm Krisztus áldozatát, akiben elrendezted minden bűnöm büntetését. Ez a tudat örömmel tölt el, de felelősséget is ad számomra. Segíts ezzel tisztában lennem minden nap! Ámen


Uram! Köszönöm Neked a fényt az életemben, s az árnyékot, hogy pihenhetek általa. Segíts meg, hogy soha ne felejtsem gondviselő szeretetedet, s magam is gondot viseljek azokról, akiket mellém állítottál! Ámen.


Urunk, köszönjük megbocsátásodat, amely teljes és végleges. Segíts, hogy mi is megbocsássunk másoknak. Ámen


komment

süti beállítások módosítása