HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.06.20. 10:32 :: lowoa

Istenem! Én a Te áldottad vagyok és hívsz az örvendezésre, a boldog életre! Segíts, hogy földi jó ne húzza vissza szívem Tőled és országod szolgálatától. Neked élni és Téged dicsőíteni életem legfontosabb céljai. Ma is. Ámen


Istenem! Sokan nem tudják még, hogy Téged keresnek - boldogtalanságukban is. Könyörülj meg rajtuk, s tartsd meg elkötelezettségedben azokat, akik teremtői akaratod szerint kívánnak élni ebben a világban, munkálva mások javát, s az egész világ békésségét! Ámen


Istenünk, láttuk a te csodáidat, de nem ismertük fel benne kezed munkáját. Bocsásd meg, amikor elfogadjuk a jót, amit tőled kapunk, de nem adunk érte hálát. Ámen


Jézusom! Nyomorultságom tudata Hozzád visz közel, ki minden nyomorulthoz lehajoltál, és kész voltál segíteni. Segíts rajtam is, hogy meglássam, felismerjem nyomorultságomat, megvalljam azt előtted és kérjem, majd elfogadjam kegyelmedet! Ámen


URam! Add, hogy ne uralkodjon el bennem a harag, hanem én lehessek ura érzelmeimnek! Ámen


Uram! Add, hogy necsak szóval, de hiteles cselekedettel, s hűséges élettel tudjak bizonyságot tenni Rólad életem mindenkor, s mindenhol! Ámen


Uram! Add, hogy Téged szolgálva szabad maradhassak a szeretetben, s ne kelljen az önzés, a bűn szolgájaként élnem! Ámen.


Uram, Istenem! Segíts nekem meglátni teljességedet, hogy teremtő hatalmad nagyságán ámulva, elfogadjam ajándékaidat, s békességet nyerjek lelkemnek! Ámen


URam! Ints meg kegyelmesen, hogy szavak nélkül is értsem akaratodat! Ámen


Uram! Jövök semmit nem hozva, keresztedbe fogózva, s ez elég nekem. Mert ez a Te kegyelmedet jelenti bűnös életem számára. Hozom, nagyon is hozom a bűneimet és várom bűnbocsátó kegyelmedet, mert érdemet tényleg nem hozok semmit. Jézus érdemében bízom és tudom, Nálad van a kegyelem! Áldalak érte! Ámen


komment

süti beállítások módosítása