HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.06.22. 10:37 :: lowoa

Istenünk, segíts meglátnunk, milyen keresztet kell felvennünk, s adj erőt az engedelmességre. Ámen


Kegyelmes Istenem! Életem vereségeinek oka abban áll, hogy elfeledkezem Rólad és a Hozzád kiáltásról. Az imádság végtelen nagy erőforrás, mert Rád és gondviselő szeretetedre, hatalmadra számít. Uram, add, hogy ne legyek rest imádkozni magamért, másokért, ügyekért, mert ez sohasem hiábavaló dolog. Ámen


Mennyei Atyám! A Veled való kapcsolatom szorossága mindig rajtam múlik. Hiszen Te egyformán közel akarsz lenni hozzám, csak én vagyok olykor olyannyira gyarló, hogy a magam útját járom, elfelejtve, hogy a Tiedet is járhatnám. Munkálj bennem őszinte alázatot és bűnbánatot, ha tévelygek! Ámen


URam! Add, hogy életem rendeződjék a Te bölcs végzésed szerint, s múljék bennem a mindaz, ami elterel Tőled! Ámen


URam! Adj a szívekbe derűt! Vígasztald a bánkódót, adj megerősítő reménységet az elesettnek! Add, hogy mindenki megtalálja Benned kiteljesedését, s boldogan áldjunk Téged gondviselő jóságodért! Ámen


Uram!
Köszönöm törvényedet, mely életem mércéje. Persze tudom, hogy törvényednek eleget bűnös ember nem tehet, de hálás vagyok irgalmadért, mely Jézusért az enyém!
Ámen


Uram! Add, hogy felismerjem akaratod, s tartani tudjam életemben a rendet...


Uram! Add, hogy Te legyél életemben az első! Ámen


Uram! Oly sok mindent kértem már - bevallom, többnyire magamnak. Add Uram, hogy felismerjem akaratodat az én életemben is, s olyan dolgokat kérjek, ami nemcsak a magam örömét és megelégedésémet szolgálja, de másoknak is hasznára van! Ámen


Uram! Verejtékkel teli munkámat kérlek áldd meg ma is, hogy jóízűen ehessem mindennapi kenyeremet! Ámen

komment

süti beállítások módosítása