HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.06.23. 10:43 :: lowoa

Istenem! Ismerem a boldog élet titkát, mely Benned gyökerezik. Nemcsak megélni, hanem másoknak átadni is taníts meg Uram! Ámen


Istenem!
Köszönöm, hogy Veled és a Hozzád tartozókkal, a Téged keresőkkel kapcsolatban lehetek. Hálás vagyok lelki testvéreimért, akikkel vállalhatom a közösséget azáltal is, hogy járok templomba a gyülekezet közösségébe. Ha nem így teszek, akkor csak olcsó kifogásokat keresek, melyeknek egyike sem állhat meg előtted. De miért is keresném a kifogásokat, amikor áldásaid sokaságában van részem néped
közösségében?! Ámen


Istenünk, segíts, hogy rád tekintsünk, s ne erre a világra; hogy ne féljünk a haláltól, hanem bízzunk abban a munkában, melyet Jézus a kereszten elvégzett. Hadd lássuk a nyitott sírt, s az ő feltámadását, tudva, hogy mivel Jézus legyőzte a halált, biztonságban vagyunk. Köszönjük, hogy elveszed félelmeinket, és békességet adsz. Ámen


URam! Add, hogy ne felejtsem el, hogy egyedül a Te akaratodból létezem, s Általad vagyok, ami vagyok, s válhatok olyanná, amilyenné akarod! Ámen


Uram! Add meg a kiváltságot, hogy szeretetednek engedelmeskedjem akkor is, ha úgy érzem, hogy képtelen vagyok rá! Ámen


Uram! Köszönöm kereső szeretetedet, mellyel utánam jöttél, amikor elkóboroltam, mellyel lehajoltál hozzám, ha elestem. Bárcsak így tudnék én is embertársaimhoz viszonyulni, hiszen, aki szeret, annak fontos a másik, az keresi a másikat, a vele való kapcsolatot. Segíts így viszonyulnom másokhoz! Ámen


Uram! Meddig engeded még, hogy fuldokoljunk önigazságunkban? Könyörülj meg vergődő gyermekeiden!
Ámen


Uram! Oly sok minden ad örömöt az életemben, de olyan gyorsan elmúlnak ezek a pillanatok... Jól tudom, hogy Te vagy minden öröm forrása, mégis gyakran elfelejtem ezt. Kérlek figyelmeztess, hogy ne a múlandókat kergessem, ha Benned keressem életem biztonságát! Ámen.


Uram! Számtalan veszély leselkedik ránk e világban. Kérünk Téged, őrizz meg minket ezektől, s legnagyobb ellenségeinktől: a hitetlenségtől, a reménytelenségtől, s a szeretetlenségtől! Ámen

komment

süti beállítások módosítása