HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzenek.blogol.hu helyett uze-k.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.07.07. 08:50 :: lowoa

Az én Tehozzád tartozásom
Te vagy magad, Uram.
Belőled indul,
hozzád érkezik meg
érzés és gondolat,
erő és akarat.
Nélküled semmi vagyok,
nélküled nem akarok lenni.
Veled a helyemen vagyok,
bárhol is legyek,
ha hozzád tartozom.
ÁMEN


/Hajdú Zoltán Levente/


Hálát adunk Urunk ígéretedért, hogy megtalálunk Téged, ha keresünk, és teljes szívvel folyamodunk Hozzád, meghallgatsz bennünket, ha segítségül hívunk és állhatatosan könyörgünk Hozzád. Segíts, hogy szüntelenül keressük a Te akaratodat és alázatos, engedelmes szívvel tudjuk elfogadni azt. Ámen


Istenem!
Köszönöm a bennem elkezdett és folyamatosan végzett munkádat! Kérlek, hogy légy segítségül abban számomra, hogy szánt szándékkal ne járjak a saját utamon, ne a saját fejem után menjek, hanem Neked engedelmeskedve élhessek dicsőségedre! Ámen


Istenem! Szeretnélek úgy ismerni Téged, ahogyan Te ismersz engem. Tükör által homályos látásomat élesítsd a hit által, hogy tudjalak hirdetni Téged szóval és cselekedettel! Ámen.


Jó Istenem, őrizz meg engem attól, hogy két tanítványod (Júdás és Péter) közül bármelyiknek is követője legyek. Hiszem és feltételezem magamról, hogy árulója nem leszek Krisztusnak, sem földi testének, az Anyaszentegyháznak. De azért már nem tudnék felelni, hogy a Péter idétlenkedését ne utánoznám le olyan feszült helyzetben. Bizony, megtörtént nem egyszer, hogy éppen azért, mert nem tudtam elviselni másoknak az aljasságát, családomnak, népemnek, egyházamnak bántását, durván odavágtam s csak azután derült ki, hogy nem is volt igazam, s meg kellett szégyellnem magam. Bocsásd meg, Uram, és adj elég bölcsességet és nyugalmat, hogy nyugodt tetteimmel, ne idétlen kapkodással szolgáljalak. Ámen.


/V.L./


URam! Add, hogy ajkamon hitelesen csengjen a szó, s életemet akaratod szerint éljem! Ámen


Uram, dicsőítünk Téged, s áldunk, magasztaljuk hatalmadat! S köszönjük, hogy e hatalmat arra használtad fel, hogy megválts bennünket. Ámen.


Uram! Sok dolgom van ebben a világban, s olykor elfelejtem melyik a legfontosabb. Kérlek emlékeztess parancsolataidra, hogy meg-megláthassam mindazt, amit Te mindig látsz! Ámen


Uram! Tanítsd meg nekem újra és újra, hogy Te vagy az út az igazság és az élet! Add Uram, hogy alázattal, életem példájával is, taníthassak másokat felebarátaink szeretetére. Adj nekem látást, hogy a bűn gerendáját mindig ki tudjam venni szememből, s ne keressem mások szemében a szálkát! Ámen


Uram! Te közösségbe és közösségért teremtettél minannyiónkat - szenvedünk is emiatt eleget... Kérünk Téged, gondviselő jóságoddal ölellj át minket, hogy a Te jóságodban megízleljük eljövendő országod örömét, s ez a mindennapi öröm segítségünkre legyen méltósággal megélni embervoltunkat! Ámen


URam! Végtelen világodat csak próbálom megérteni, de nem sikerül. Túlságosan nagy az, s én pedig nagyon kicsi vagyok benne... Istenem, Te a lehetetlen is megvalósítod, ezért könyörgök Hozzád, légy jelen szívemben-lelkemben, hogy elmém ne azt tegye, amit jónak gondol, hanem azt, ami Előtted is érték, s teremtői akaratod megvalósulását szolgálja! Ámen


Urunk Istenünk! Jó Veled kezdeni a napot, s kezedből venni dolgaimat. Te megteheted, hogy szereteted fényéből néhány fénysugár rávetődjön életemre, hogy az rajtam keresztül megcsillanjon mások életében is. Látod gondjaimat, küzdelmemet, látod szívem gyönge akarását. Szánj meg, csillapítsd gyarlóságaimat, hogy tudjalak örömmel szolgálni ebben a világban, mert megtapasztaltam gondviselő jóságodat életem minden napján. Ámen

komment

süti beállítások módosítása